Bron: Theo de Kleijn
Wanneer heb je voor het laatst een video bekeken op YouTube of Facebook? Wat doe je als eerste als je op een website komt waar een video getoond wordt? Afijn ik hoef jou als ondernemer niet meer uit te leggen dat video het meest “geconsumeerde” content van dit moment is en dit neemt in de toekomst alleen maar toe.

Even een “how to” video opzoeken op YouTube. Naar dat geinige filmpje kijken op Facebook, maar ook videocontent op website’s is niet meer weg te denken.
Zonder videocontent op je website, wordt het steeds lastiger om de websitebezoeker op je website te houden. Het afhaken en “doorzappen“ naar de volgende website wordt steeds meer “gemeen goed”.
Websitebezoekers nemen steeds minder moeite om tekst te lezen. Ze leunen liever achter over en laten zich bedienen door beeld, geluid en tekst. Bedien jij jouw websitebezoeker op hun wenken in 2016 met videocontent?

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s