Bron: Sebastiaan Hendriks

Bij een eigen website zijn we veelal bezig met de lay-out ervan, vaak nog meer dan dat we bezig zijn met de content. Natuurlijk spelen meerdere facetten een belangrijke rol voor je positionering binnen Google, maar je content is een van de belangrijkste.
Als je serieus met je onderneming bezig bent dan is het belang van een goede positie in Google je niet ontgaan. Maar hoe ga jij bovenaan in Google komen? ‘Bloggen’! Dat is het antwoord.
Over het algemeen kun je zeggen dat de beste optimalisatie voor een website het leveren van kwalitatief hoogstaande inhoud, de zogenaamde content, is. Dit in combinatie met een gedegen structuur, en ja, ook video kan je duidelijk vele malen hoger in the rankings brengen!
Het delen van waardevolle content is zelfs zo effectief dat het volgens onderzoek beter werkt dan adverteren.
61% van de consumenten heeft weleens iets gekocht via een blogartikel
77% van de internetgebruikers leest blogartikelen
70% van de consumenten leert een bedrijf liever kennen via content dan via advertenties
Bedrijven die actief bloggen ontvangen gemiddeld 80% meer bezoekers op hun website en generen gemiddeld 126% meer leads.
Meer lezen? Lees dan hier het gehele artikel.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s