Bron: Universiteit Twente

Ieder bedrijf heeft een eigen doel met een bedrijfsfilm maar vaak komt het neer op het genereren van leads, interesse wekken bij potentiële klanten en dus verkoop.

Naast de inhoudelijke boodschap van een bedrijfsfilm zijn er ook nog andere pluspunten die het hebben van een bedrijfsfilm aantrekkelijk maken.

Zo score je bijvoorbeeld hoger in Google door video content op je website. Daarnaast toont Google videoresultaten op de eerste pagina bij zoekresultaten en ben je beter vindbaar door het gebruik van Youtube.

Visueel communiceren.
Het is een neurofysiologisch feit dat ons visuele systeem zo complex is dat het ongeveer 80% van onze hersencapaciteit vergt. Dat is de reden waarom we beter kunnen begrijpen en analyseren via de visuele weg.

online

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s